Kontaktinformācija  |  Viegli lasīt  |  Lapas karte   
             

Prasības pretendentam:

  1. Atbilstība likuma „Par policiju” 21.panta 1., 2., 3. un 4.punktā noteiktajām prasībām;
  2. Augstākā izglītība (vēlams tiesību zinātnēs);
  3. Valsts valodas prasmes C līmenis 1.pakāpe;
  4. Vēlamas svešvalodu (angļu, krievu) zināšanas, lai nodrošinātu profesionālu komunikāciju savas kompetences ietvaros;
  5. B kategorijas autovadītāja apliecība (autovadītāja stāžs ne mazāk kā 3 gadi);
  6. Prasme sagatavot dokumentus, piemērojot normatīvo aktu prasības;
  7. Pārzināt vispārējo un speciālo lietvedību;
  8. Vēlama pieredze darbā ar bērniem un jauniešiem;
  9. Vēlamas izietas apmācības Bērnu tiesību aizsardzībā;
  10. Ļoti labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, stresa noturība;
  11. Prasme strādāt ar datoru un specializētajām programmām (datu bāzēm);
  12. Spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un darboties komandā;
  13. Prasme noteikt prioritātes, plānot, organizēt un kontrolēt savu darbu īsā un ilgstošā laika termiņā;
  14. Augsta atbildības sajūta;
  15. Pieredze darbā tiesību aizsardzības iestādē vai pašvaldības policijā tiks uzskatīta par priekšrocību;
  16. Pašvaldības policijas darbības jomu reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana;
  17. Pieredze administratīvo pārkāpumu lietvedības materiālu noformēšanā;
  18. Laba fiziskā sagatavotība un atbilstošs veicamajam darbam veselības stāvoklis.

Galvenie amata pienākumi:

  1. Preventīvais darbs ar pusaudžiem un jauniešiem administratīvo pārkāpumu novēršanai;
  2. Organizēt izglītojoša un audzinoša rakstura pasākumus mācību iestādē;
  3. Sniegt atbalstu pedagogiem un bērnu vecākiem problemātisko bērnu audzināšanā;
  4. Novērst un pārtraukt administratīvos pārkāpumus, sastādīt protokolus, izskatīt lietas par šiem pārkāpumiem vai nodot tās izskatīšanai pēc piekritības;
  5. Sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, bērnu tiesību aizsardzības iestādēm;
  6. Pieņemt apmeklētājus, atbildēt uz iesniegumiem un sūdzībām;
  7. Sagatavot lēmumu projektus administratīvo pārkāpumu lietās;
  8. Plānot un organizēt preventīvos pasākumus sabiedriskās kārtības uzturēšanai;
  9. Veikt darbinieku izglītošanu;
  10. Sagatavot dokumentu projektus, saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem;
  11. Nodrošināt saņemto un nosūtāmo dokumentu uzskaiti, reģistrēšanu un apriti.

Piedāvājam:

  1. atbildīgu un dinamisku darbu;
  2. pilnas slodzes darbu uz nenoteiktu laiku;
  3. profesionālās pilnveidošanās iespējas;
  4. darba vietu – Lielvārdē;
  5. stabilu atalgojumu - 769 euro (pirms nodokļa nomaksas);
  6. sociālās garantijas;
  7. veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu;
  8. atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu;
  9. darba devēja piešķirtu formas tērpu un ekipējumu.

Iesniedzamie dokumenti:

  1. motivēta pieteikuma vēstule;
  2. dzīvesgājuma apraksts (CV) ar norādi uz atsauksmēm;
  3. izglītību apliecinošo dokumentu un apliecības par valsts valodas zināšanām, ja attiecas, kopijas.

Dokumentus līdz 2019. gada 22. novembrim plkst. 15:00 lūdzam iesniegt personīgi Lielvārdes novada pašvaldības administrācijas Valsts un pašvaldību vienotajā klientu apkalpošanas centrā 1.stāvā, Raiņa ielā 11A, Lielvārdē, administrācijas darba laikā vai nosūtīt uz e-pastu This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., vai pa pastu Lielvārdes novada pašvaldībai, Raiņa ielā 11A, Lielvārdē, Lielvārdes novadā, LV-5070, uz aploksnes norādot „Pieteikums Lielvārdes novada pašvaldības policijas inspektora amatam”.

Uzziņas var saņemt pa tālruni 28668872 (Lielvārdes novada pašvaldības policijas priekšnieks Artis Mundurs).

Uz pārrunām tiks uzaicināti 2.kārtas pretendenti.

 X 
Turpinot lietot šo lapu, Jūs piekrītat, ka Lielvārdes novada pašvaldība uzkrās un lietos sīkdatnes Jūsu ierīcē.
Vairāk informācijas Piekrītu